شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/23 - 06:02
  • - تعداد بازدید: 348
  • - تعداد بازدیدکننده: 342
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در راستای اجرای دوره‌های آموزشی سفارش‌محور و با هدف تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان از «مجتمع فولاد گیلان» بازدید کرد

کاظم پورنصیری و هیئت همراه با حضور در مجمتع فولاد گیلان و بازدید از این مجموعه، در نشست هماهنگی مجتمع فولاد گیلان با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای اجرای دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان، کاظم پورنصیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به‌همراه رامین رفیع‌زاده معاونت آموزش و پژوهش، کامبیز رحیمی ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید انصاری و جلال مزرعه‌دوست معاونت مرکز از مجتمع فولاد گیلان بازدید کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان همچنین در جلسه هماهنگی اجرای دوره‌های آموزشی برای این مجموعه شرکت کرد و اظهار داشت: «مبتنی‌بر آخرین خط  و مشی‌های اجرایی سازمان، برآنیم تا با اجرای دوره‌های آموزشی تقاضامحور برای شرکت‌ها گام بزرگی در تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز آنان برداریم».

کاظم پورنصیری با اشاره به اخذ مجوز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی توسط مجتمع فولاد گیلان که پیش از این کسب شد، دست‌یابی به اهداف مشترک جدید را میسر دانسته و جهت تعمیق همکاری‌های آموزشی و پژوهشی مشترک اعلام آمادگی کرد.

نوید سیار ثابت قائم‌مقام مجتمع فولاد گیلان نیز ضمن تاکید بر اهمیت آموزش‌های مهارتی ارائه‌شده در دوره‌های پیشین و تاثیر به‌سزای آن‌ها در افزایش سطح سواد مهارتی کارکنان مجموعه خود، این همکاری را به‌فال نیک پنداشته و خاطرنشان کرد: «ظرفیت زیادی در میان کارکنان مجتمع فولاد گیلان داریم که امیدواریم به‌لطف آموزش‌های مهارتی ارائه‌شده توسط آموزش فنی و حرفه‌ای از بالقوه به بالفعل بدل گردد».

در این نشست همچنین شکوهی مسئول آموزش و صادق‌پور مسئول امور اداری مجتمع فولاد گیلان و نیز کامبیز رحیمی ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید انصاری شهرستان رشت به ارائه گزارش از اجرای دوره‌های آموزشی تا کنون پرداختند که طبق آن، در سال گذشته با اجرای 5 دوره در حرفه‌های جوشکاری، PLC و عملگرهای هیدرولیک در قالب 5000 نفر ساعت آموزش، بیش از 60 نفر از کارکنان این مجموعه توانستند سطح دانش مهارتی خود را ارتقا دهند.

در حاشیه این رویداد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان و هیئت همراه با حضور در بخش‌های مختلف شرکت و صحبت با کارشناسان مسئول مربوطه، از روند کار مجموعه بازدید کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99826
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب