شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/10 - 08:37
  • - تعداد بازدید: 363
  • - تعداد بازدیدکننده: 355
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آغاز ثبت نام مسابقات ملی مهارت در زنجان از ۲۱ خردادماه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان از ۲۱ تا ۳۱ خردادماه جاری انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان از ۲۱ تا ۳۱ خردادماه جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدرضا انصاری با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت یکی از مهمترین رویداد‌های مهارتی در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی است، گفت: این دوره از مسابقات در ۴۱ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ۱۲ تا ۱۶ تیر، مرحله استانی ۲۶ و ۲۷ تیر و مرحله کشوری نیز از هفته آخر شهریور تا نیمه آبان امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: اتصالات چوبی، الکترونیک، امنیت سایبری، آجرچینی، آشپزی، توسعه نرم افزار‌های موبایل، پردازش ابری، تأسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، تراش، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین، نگهداری هواپیما، جواهرسازی، جوشکاری، فناوری آب از رشته‌های رقابتی مسابقات ملی مهارت است.

وی خاطرنشان کرد: فناوری خودرو، پذیرش هتل، فناوری طراحی گرافیک، فناوری مد یا خیاطی، فناوری‌های وب، شیرینی‌پزی کابینت سازی چوبی، کاشیکاری دیوار و کف، کنترل صنعتی، ساخت و ساز خشک، گل آرایی، لوله کشی و تاسیسات گرمایشی، راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت، رباتیک، نانوایی از رشته‌هایی است که نخبگان مهارتی در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.

انصاری ادامه داد: سازه‌های چوبی، طراحی مهندسی مکانیک، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، مکاترونیک، نان حجیم و نیمه حجیم، نقاشی خودرو، صافکاری خودرو، نقاشی و دکوراسیون، طراحی فضای سبز، هنر بازی‌های سه بعدی دیجیتال و پیرایشگری مردانه نیز سایر رشته‌های رقابتی این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به شرایط تعیین شده برای این مسابقات گفت: متقاضیان شرکت در این مسابقات باید یکی از مدارک گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در رشته‌های مرتبط، دیپلم کار ودانش یا فنی وحرفه‌ای در رشته‌های مرتبط، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه‌ای و دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی را داشته باشند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100621
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب