شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/07 - 13:30
  • - تعداد بازدید: 354
  • - تعداد بازدیدکننده: 350
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

فرماندار گرگان در افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر سرخنکلاته: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و سرعت بخشی به فرایند تولید امری ضروری است

در راستای توسعه جغرافیای عدالت آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان و با توجه به فقدان مرکز ثابت آموزش مهارتی دولتی در شهر سرخنکلاته در بخش بهاران گرگان و با توجه به ظرفیت نیروی انسانی جوان و فعال متناسب با زیرساخت های مناسب در این مناطق، هم زمان با آغاز ایام الله فجر و طلوع انقلاب اسلامی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر سرخنکلاته افتتاح شد.

فرماندار گرگان در افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر سرخنکلاته:
توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و سرعت بخشی به فرایند تولید امری ضروری است

در راستای توسعه جغرافیای عدالت آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان و با توجه به فقدان مرکز ثابت آموزش مهارتی دولتی در شهر سرخنکلاته در بخش بهاران گرگان و با توجه به ظرفیت نیروی انسانی جوان و فعال متناسب با زیرساخت های مناسب در این مناطق،  هم زمان با آغاز ایام الله فجر و طلوع انقلاب اسلامی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر سرخنکلاته افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان) گفت: آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز سنجی آموزشی و متناسب با بازار کار منطقه برای تربیت نیروی انسانی به منظور افزایش مهارت نیروهای شاغل و افراد فاقد مهارت و متقاضی کار فعالیت می‌کند.
وی آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز سنجی آموزشی و متناسب با بازار کار منطقه برای تربیت نیروی انسانی به منظور افزایش مهارت نیروهای شاغل و افراد فاقد مهارت و متقاضی کار فعالیت می‌کند.
پائین محلی فرماندار گرگان گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و سرعت بخشی به فرایند تولید امری ضروری است، زیرا سرمایه گذاری‌های زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بدون استفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد.
وی بیان کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی در راستای تربیت نیروی فنی متخصص و مهارت آموزی جوانان جویای کار همواره از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی بوده است.
رضا زاده (امام جمعه شهر سرخنکلاته) گفت:سرمایه انسانی از ضرورت‌ها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی نظام آموزش برای ایجاد مهارت‌های لازم است و در این میان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تلفیقی است از علم، فن و هنر و نقش مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد دارد.
وی همچنین اظهار کرد: مسئولین نگاه ویژه ای به توسعه آموزش های مهارتی به شهرها و روستاهای محروم داشته باشند تا تمامی مردم از این آموزش ها بهره مند شوند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 96627
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب