شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/24 - 09:15
  • - تعداد بازدید: 310
  • - تعداد بازدیدکننده: 302
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرصتی طلایی برای مهارت‌آموزی کم هزینه نوجوانان؛

زنگ آغاز کلاس‌های مدرسه تابستانه مهارت در پردیس به صدا درآمد

زنگ طرح ملی تابستانه مهارت برای مهارت آموزان دختر و پسر در مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای شهرستان پردیس نواخته شد.

داوود کبریا پاشا رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پردیس در گفتگو با شبکه خبری تهران نیوز، با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در اجرای این طرح تابستانه گفت: در این طرح مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، دانش‌آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ سال امکان مهارت‌آموزشی در رشته‌های مختلف فنی و هنری را پیدا کرده‌اند.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر مهارت‌آموزی و غلبه بر بحران بیکاری، بعنوان شاه کلید اتصال به بازار کار و عامل موفقیت در رشد و توسعه کشور محسوب می‌شود و در طرح تابستانه دانش‌آموزان می‌توانند بصورت رایگان به کسب مهارت بپردازند و از این فرصت بهره ببرند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پردیس تصریح کرد: مدرسه تابستانه مهارت با همکاری تعدادی از ارگان‌ها مانند آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح دوساله از تیر تا شهریور یعنی تابستان امسال و تابستان سال آینده برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال ادامه دارد و دانش‌آموزان در کنار درس با مهارت‌های فنی برای جذب در بازار کار آشنا می‌شوند.

به گفته وی ثبت نام از علاقمندان مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف آغاز شده و نوجوانان‌ سنین ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند جهت اطلاع از دوره‌ها و شرکت در کلاس‌ها به مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان پردیس در فاز ۳ پردیس میدان فلسطین مراجعه نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102307
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب