شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/23 - 11:29
  • - تعداد بازدید: 164
  • - تعداد بازدیدکننده: 160
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مانه و سملقان در رویداد علمی « تا ثریا» :با اشتراک گذاری مسائل فناورانه توسط سرمایه گذار و سرمایه پذیر ، به سمت تولید محصول بهتر گام برخواهیم داشت

رویداد علمی « تا ثریا » با هدف توانمند سازی نخبگان علمی در سالن فرهنگ وارشاد اسلامی شهر آشخانه برگزار و در پایان از منتخبین جامعه نخبگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ شهاب الدین  امیدیان ؛ رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مانه و سملقان  به عنوان سخنران علمی در این رویداد سخنرانی و به تشریح نیازهای فن اورانه سازمان فنی و حرفه ای و مهارت اموزی در رشته های دانش بنیان با توجه به زیست بوم شهرستان پرداخت ،

 وی اظهارداشت : این رویداد به منظور هم افزایی فعالیت زیست بوم علم و فناوری است و با توجه به حضور افراد شاخص نگاه متفاوتی در این خصوص وجود داشته است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مانه و سملقان بیان کرد: هدف ما تغییر در زندگی مردم است ولی باید بدانیم که بازه زمانی کوتاه مدت این اتفاق صورت نمیگیرد.

امیدیان افزود: این رویداد در ارتباط با اشتراک گذاری ظرفیت‌های استان و کشور به صورت علمی بوده و به دو شیوه اشتراک گذاری نیازهای فناورانه و به اشتراک گذاری نیازهای پشتیبانی دانش بنیان به کمک سرمایه گذار اتفاق خواهد افتاد و در حقیقت با اشتراک گذاری مسائل فناورانه توسط سرمایه گذار و سرمایه پذیر به سمت تولید محصول بهتر گام برخواهیم داشت.

در پایان مراسم شهاب الدین امیدیان به نمایندگی از آموزش فنی و حرفه ای در واحدهای فن اور حضور یافته و در خصوص تجهیزات و امکانات دانش بنیان لازم کارگاهها و تک تک واحدهای فن اور و دانش بنیان در همه رشته ها توضیحاتی ارائه دادند .

سرهنگ الهی راد ؛ معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه استان خراسان شمالی نیز در این مراسم ،  با بیان این‌که رویداد علمی «تا ثریا»  با حضور شرکت‌های فناورانه و دانش‌بنیان برگزار می‌شود،‌ اظهار کرد: تقویت ظرفیت های داخلی و معرفی آنها به جامعه هدف مهمترین رویکرد این روداد علمی و فناوری است.

گفتنی است مراسم فوق با حضور سرهنگ الهی راد معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه استان خراسان شمالی، جواد بهادری فرماندار شهرستان مانه و سملقان ،فرمانده ناحیه بسیج شهرستان، ریاست مرکز اموزش فنی و حرفه ای ،جامعه علمی و نخبگان شهرستان و برخی دیگر از مسئولین شهرستانی در محل سالن فرهنگ وارشاد اسلامی شهر آشخانه برگزار شد .

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94156
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب