شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/05/30 - 08:31
  • - تعداد بازدید: 222
  • - تعداد بازدیدکننده: 220
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راهیابی چهار نفر از بانوان مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج به مرحله کشوری المپیاد مهارت

راهیابی چهار نفر از بانوان مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج به مرحله کشوری المپیاد مهارت
 
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج از راهیابی چهار نفر از کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج در سه رشته طراحی مد،جواهر سازی و طراحی فناوری گرافیک برای رقابت کشوری المپیاد ملی مهارت خبر داد.
 
به گزارش روابط عموم یسازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، محبوبه رحیمی با اعلام این خبر گفت: سحر ابراهیمی در رشته طراحی مد، فاطمه مرادی و فاطیما موحدی در رشته جواهر سازی و خانم ریحانه سادات عباسپور در رشته طراحی فناوری گرافیک از مرکز خواهران یاسوج رتبه برتر را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
 
وی افزود: المپیاد ملی مهارت هر ساله در چند مرحله با هدف بالفعل رساندن استعدادهای بالقوه افراد برگزار می‌شود.
رحیمی با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای، افزود: المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با هدف رقابت سالم بین جوانان در زمینه مهارت فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به راهیابی چهار نفر از کارآموزان مرکز فنی‌وحرفه‌ای خواهران یاسوج به مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت افزود: کارآموزان و شرکت در مسابقات ملی مهارت در سطح استان درمرحله شهرستانی تعداد۱۴۹ نفر شرکت  در ۲۷ رشته که از این تعداد ۷۵ نفر در 1۴ رشته به مرحله استانی راه یافتند و با برگزاری مسابقات ملی مهارت مرحله استانی در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ مرداد در ۷ رشته و تعداد ۷ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 104244
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب