شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/24 - 06:30
  • - تعداد بازدید: 239
  • - تعداد بازدیدکننده: 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در آستانه هفته ملی مهارت، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان پرند اظهار داشت:

اکنون در گام دوم انقلاب، جامعه در حال گذار؛ از مفهوم «نهضت سواد آموزی» به باور «نهضت مهارت آموزی» است. باوری که زمینه ساز رشد تولید، مهار تورم و اشتغال پایدار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، «محمد هادی حبیبی ماچیانی» مدیرکل آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، در خطبه های پیش از نماز جمعه مصلی پرند با تاکید بر جهاد تبیین مهارتی، به تشریح طرح مدرسه تابستانه مهارت و ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با عنوان نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب پرداخت.

وی تصریح کرد، مهارت افزایی و مهارت آموزی موجب توسعه و تعالی جامعه و "ایرانی ماهر" زمینه ساز  رشد تولید و مهار تورم  می باشد. 

حبیبی اظهار داشت:  تابستان امسال، در طرح ویژه ای با عنوان «مدرسه مهارت تابستانه» سعی بر آنست که با ورود دانش آموزان به کارگاه های آموزش مهارت، متوسط سن مهارت آموزی در جامعه را کاهش داده و دانش آموزان را در اثنای علم آموزی به سوی مهارت آموزی برای ورود به مشاغل آینده آماده کنیم.

همچنین، وی ضمن تاکید بر جهاد تبیین مهارتی؛ خاطر نشان کرد، رفع معضل بیکاری در جامعه به طور قطع با رفع عارضه بی مهارتی امکان پذیر خواهد بود و  ضمن ابراز امیدواری از شرایط رو به رشد حال حاضر از خداوند متعال توفیق استمرار خدمت به مردم را خواستار شد.

در خاتمه حجه الاسلام جوادی،  امام جمعه موقت شهرستان پرند، ضمن قدردانی از حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، از خانواده معظم و معزز شهدا منطقه پرند تقدیر نمود.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102275
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب