شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/23 - 12:34
  • - تعداد بازدید: 204
  • - تعداد بازدیدکننده: 202
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی با توجه به نیاز بازار کار

درراستای توسعه همکاری و تعاملات بین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان دیدار و گفتگو کرد.

درراستای توسعه همکاری و تعاملات بین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ، رحیم یونسی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این دیدار بر نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی با توجه به نیاز بازارکار تاکید کرد.

یونسی، همکاری متقابل هر دو دستگاه برای اجرایی نمودن نقش آموزش های مهارتی در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار را عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار، یکی از رسالت های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

وی بیان کرد: هر چه قدر نگاه ما به بازار کسب و کار و اشتغال باشد، آموزش های مهارتی  را با نگاه کسب و کار و همچنین ورود به حوزه اشتغال در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، خاطرنشان کرد: رسالت این اداره کل ارائه آموزش های مهارتی نوین، منطبق با بازارکار دنیا و منتج به اشتغال است.

در ادامه یعثوب نژادمحمّد، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از مسائل  کشور بیکاری است، بیان کرد: این اداره کل می تواند با ارائه آموزش های مهارتی به افراد  نقش مهمی در افزایش اشتغال داشته باشد.

وی تصریح کرد: حمایت از آموزش های مهارتی به صورت کلی یک گام موثر در توسعه کشور بوده و یک وظیفه اجتماعی است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99900
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب