شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/01/19 - 06:28
  • - تعداد بازدید: 364
  • - تعداد بازدیدکننده: 359
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

حفظ شأن مهارت / ممنوعیت خدمت رسانی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان و شهرستان ها به افراد بدحجاب

حفظ شأن مهارت / ممنوعیت خدمت رسانی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان و شهرستان ها به افراد بدحجاب

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، نشستی با حضور آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با محمد دهقانی رییس کانون انجمن صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان، اعضای انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد استان و شهرستان اصفهان، معاونین و جمعی از مسئولین و کارشناسان اداره کل برگزار گردید.

آرش اخوان طبسی ضمن تبریک سال نو بیان داشت: با توجه به اهمیت فراگیری آموزش‌های مهارتی در تربیت نیروی کار بایستی ترویج مهضت مهارت در گام دوم انقلاب، در اولویت برنامه‌های استان قرار بگیرد.

وی بیان داشت: سالانه بالغ بر ۱۰۰ هزار مهارت آموز در یک هزار و ۵۰۰ رشته در بخش دولتی و غیردولتی در این منطقه در حال فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای هستند و بر این اساس توانمندسازی جوانان، کمک به اقتصاد مقاومتی وتحقق شعار سال مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" دراولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

در ادامه این نشست، در خصوص رعایت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی در آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، ارزیابی عملکرد در دفاع از حقوق اجتماعی مردم، آسیب شناسی تعدد مجوزهای ارائه شده و ارائه پیشنهادات و رفع دغدغه های آموزشگاههای آزاد و عدم خدمت رسانی به افراد بدحجاب یا فاقد حجاب بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن اشاره به ابلاغیه لازم الاجرا توسط وزیر کشور و تأکید استاندار در دومین نشست شورای اداری استان اصفهان بیان داشت: اقدام هماهنگ و هم افزا، پیگیری و استمرار بر اجرای دستورالعمل حجاب و عفاف، وظیفه همگانی است.

وی خطاب به مجموعه انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد گفت: آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان وابسته به سازمان دولتی هستند که در این خصوص بایستی  از خدمت رسانی به افراد بدحجاب یا فاقد حجاب جلوگیری و خدمات ویژه ای برای افراد با حجاب در نظر گرفته شود.

آرش اخوان طبسی افزود: در صورتی که رعایت شئونات اسلامی طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران رعایت نگردد، تیم مدیریتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نسبت به ابطال مجوز آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان و شهرستان ها و همچنین جریمه نقدی به طور جد اقدام می نماید.

وی گفت: با عنایت به مجموعه وزین مهارت آموزی و حفظ شأن آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، امید است با رعایت حرمت و احترام به هموطنان با الگوسازی مناسب، از تعارضات جلوگیری و با ورود به حوزه حجاب و عفاف به عنوان یک فریضه مهم الهی برای تحکیم بنیان خانواده، حفظ و توسعه اخلاق در جامعه با همیاری و همفکری، بتوانیم گام های موثری برداریم.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 97594
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب