شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/28 - 06:47
  • - تعداد بازدید: 216
  • - تعداد بازدیدکننده: 211
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جوانان ماهرهمدانی دربیستمین مسابقات مهارت کشور افتخار کسب کردند

تیم اعزامی به بیستمین دوره مسابقات مهارت کشور موفق به کسب یک مدال طلا چهار مدال نقره ، یک مدال برنز و چهار مدالیون برتر شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،وهب مختاران ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر افزود: علی محمدی در رشته فناوری اطلاعات- راهکارهای نرم افزاری برای تجارت ،مدال طلا ، محمد امین عزیزی خوشبو ، امیررضا قیطرانی ، به ترتیب در رشته های کاشیکاری دیوار و کف،فرز سی ان سی و عرفان مرادی منظر ، مصطفی نجاتپور در رشته مکاترونیک تیمی مدال نقره و آرتمیس جعفری در رشته آشپزی مدال برنز کسب کردند.

جوانان ماهرهمدانی دربیستمین مسابقات مهارت کشور افتخار کسب کردند
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای همدان گفت: تیم اعزامی به بیستمین دوره مسابقات مهارت کشور موفق به کسب یک مدال طلا  چهار مدال نقره ، یک مدال برنز و چهار مدالیون برتر شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،وهب مختاران ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر افزود: علی محمدی در رشته فناوری اطلاعات- راهکارهای نرم افزاری برای تجارت ،مدال طلا ، محمد امین عزیزی خوشبو ، امیررضا قیطرانی ، به ترتیب در رشته های کاشیکاری دیوار و کف،فرز سی ان سی و عرفان مرادی منظر ، مصطفی نجاتپور در رشته مکاترونیک تیمی مدال نقره و آرتمیس جعفری در رشته آشپزی مدال برنز کسب کردند. 
 
وی افزود: جوانان همدانی در رشته های خیاطی (فناوری مد)، طراحی و توسعه وب ، جواهرسازی و فناوری اتومبیل نیز موفق به دریافت 4 مدالیون برتر شدند. 
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان خاطرنشان کرد: تیم این استان متشکل از 16 نفر از جوانان زیر 21 سال در 15 رشته به این مسابقات اعزام شده بودند و با شرکت کنندگانی از سایر استان ها به رقابت پرداختند. 
 
مختاران با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری انجام می شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می یابند بیان کرد: مسابقات مهارت فرصتی برای تبادل تجربیات استعدادهای جوانان کشور است.
. وی تصریح کرد:نخبگان مهارتی و نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی مهارت دعوت  می شوند تا برای شرکت درچهل و هفتمین مسابقات بین المللی مهارت، که سپتامبر ۲۰۲۴، پذیرای ۱۴۰۰ رقیب از بیش از ۶۰ کشور و منطقه در لئون فرانسه خواهد بود تا با کسب عنواننفر برتر رقابت کنند.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102464
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب