شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/08/15 - 09:22
  • - تعداد بازدید: 355
  • - تعداد بازدیدکننده: 340
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تولید محتوای الکترونیکی طراحی و مدل سازی با استفاده از نرم افزار کتیا (CATIA)توسط دپارتمان صنایع ماشین ابزار و cnc در مرکز ملی تربیت مربی

محتوای الکترونیکی طراحی و مدل سازی با استفاده از نرم افزار کتیا (CATIA)توسط دپارتمان صنایع ماشین ابزار و cnc با همکاری دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی در مرکز ملی تربیت مربی تولید شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی، تولید محتوای الکترونیکی طراحی و مدل سازی با استفاده از نرم افزار کتیا (CATIA) توسط دپارتمان صنایع ماشین ابزار و cnc و با همکاری دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی با اجرای محسن ملالو در مرکز ملی تربیت مربی تهیه و تولید گردید.

بنا براین گزارش آموزش نرم افزار کتیا (CATIA) یکی از پرطرفدارترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای طراحیست. آموزش نرم افزار کتیا به صورت گسترده در زمینه طراحی های سه بعدی، راه حل های مهندسی و ساخت به کمک کامپیوتر (CAD/CAM/CAE)، روش های تولید به کمک کامپیوتر و مدیریت چرخه تولید محصول (PLM) توسط دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی مرکز ملی تربیت مربی برگزار گردید.

همچنین این نرم افزار عموماً در صنایع تولیدی و سازندگی قطعات اصلی (OEM) به منظور سرعت بخشی به روند طراحی، تحلیل و همینطور به جهت کمک به مهندسین در فرآیند های طراحی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار کتیا (CATIA) بستری یکپارچه را برای کاربران فراهم می سازد تا آن ها بتوانند با پرورش خلاقیت و نوآوری، به اشتراک گذاری دانش فنی در فرآیندها، برقراری ارتباط مستقیم میان طرح سه بعدی مجازی و محصول واقعی، کاهش حلقه های طراحی و ساخت و… بسیار سریع تر و آسان تر به یک طرح سه بعدی واقع گرایانه از محصول مورد نظر دست یابند.

شایان ذکر است کتیا دارای یک فضای طراحی سه بعدی با امکان اشتراک گذاری آنلاین طراحی های محصول است و امکان همکاری در زمینه مدل سازی را فراهم می کند و به کاربران اجازه میدهد تا به آسانی پروژه خود را از یک محیط کاری به محیط کاری دیگر انتقال دهند. بنابراین به طراحان خلاق و صنعتی، معماران سیستم و مهندسان مکانیک بهترین خدمات را ارائه میدهد.

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 107427
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب