شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/01/22 - 07:32
  • - تعداد بازدید: 505
  • - تعداد بازدیدکننده: 500
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ارائه تسهیلات برای حمایت از کدبانو‌های گیلان

تسهیلات کارآفرینی برای حمایت از کدبانو‌های گیلان به آنان پرداخت می شود

تسهیلات کارآفرینی برای حمایت از کدبانو‌های گیلان به آنان پرداخت می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، کاظم پورنصیری مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان می‌گوید: ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی در شهر‌های رشت، ماسال و آستارا به صورت تخصصی و رایگان آموزش‌های مهارتی در حوزه صنایع غذائی در رشته‌هایی از قبیل آشپز سنتی، شیرینی پزی، شیرینی‌های محلی، حلواپزی و نانوایی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۷۵۸ نفر- دوره و ۱۰۴ هزار و ۹۶۵ نفر-ساعت آموزش مهارتی در این خصوص اجرا شده است.
پور نصیری افزود: در بخش طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار نیز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان برای ۷۴ نفر - دوره و ۱۱ هزار و ۲۷۰ نفر - ساعت در بخش‌های مختلف صنایع غذایی در محیط‌های کارگاهی بویژه در مشاغل خرد و خانگی دوره آموزشی برگزار کرده است.
وی با بیان اینکه گیلان ۶۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در حوزه صنایع غذایی و خدمات تغذیه‌ای دارد گفت: ۱۸ آموزشگاه هم امسال به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان افزود: متولیان ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی از ابتدای امسال برایرهزار و ۷۲ نفر- دوره و ۱۳۷ هزار و ۳۰۷ نفر- ساعت در رشته‌های مختلف صنایع غذایی دوره آموزشی برگزار کرده اند.
پور نصیری بیان داشت:مهارت آموختگان در رشته‌های مختلف صنایع غذایی پس از اتمام دوره‌های آموزش مهارتی می‌توانند در مراکز خدماتی و گردشگری مشغول بکار شوند و یا با استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به راه اندازی کسب و کار خود اقدام کنند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 97683
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب