شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/01/28 - 07:27
  • - تعداد بازدید: 302
  • - تعداد بازدیدکننده: 299
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تقدیر مدیر کل اداره زندانها و اقدامات تامینی گیلان از مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان

بمنظور اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی برای زندانیان، محمدی اصل مدیرکل اداره زندانها و اقدامات تامینی گیلان با اهدای لوح سپاس از کاظم پورنصیری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گیلان تقدیر نمود.

بمنظور اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی برای زندانیان، محمدی اصل مدیرکل اداره زندانها و اقدامات تامینی گیلان با اهدای لوح سپاس از کاظم پورنصیری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گیلان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، کاظم پورنصیری با بیان این مطلب که ارائه آموزش‌های مهارتی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود خاطر نشان کرد، برگزاری دوره های  آموزشی و اقدامات فرهنگی انجام شده در زندان برای رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی زندانیان علاوه بر الگویی مفید وموثر در جامعه می‌تواند موجبات اشتغالزایی زندانیان را پس از آزادی فراهم نماید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، نداشتن مهارت سودمند کسب و کار و اشتغال را یکی از علل مهم بزهکاری افراد و سوق آنها به سمت انجام جرم عنوان کرد.

وی ادامه داد: با ارائه آموزش های مهارتی در جامعه، نیروی کار متخصص و ماهر مورد نیاز واحدهای تولیدی پرورش می یابدکه می تواند نیازمندیهای بازار کار را مرتفع نماید.

در ادامه مدیر کل اداره زندانها و اقدامات تامینی گیلان ضمن قدردانی از زحمات آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای مهارت آموزی به آحاد جامعه علی الخصوص به زندانیان بیان داشت: ارائه آموزشهای مهارتی به زندانیان موجب افزایش تولید وکاهش جرم و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مربیان مجرب این اداره کل در امر مهارت آموزی زندانیان، اشتیاق تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان را در کمک به بازگرداندن این قشر را جامعه به آغوش جامعه ستود.

محمدی اصل بیان داشت: باید شرایطی فراهم شود تا  با همکاری سایر دستگاههای اجرایی و متولی اشتغال، پس از انجام آموزش های لازم، زندانیان پس از آزادی بتوانند شغل و حرفه ای که بتواند معاش خود و خانواده آنها را تامین کند، داشته باشند.

در پایان این نشست کاظم پورنصیری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گیلان از سوی محمدی اصل مدیرکل اداره زندانها و اقدامات تامینی گیلان تقدیر شد.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 98828
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب