شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1403/04/13 - 12:14
  • - تعداد بازدید: 424
  • - تعداد بازدیدکننده: 398
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری سلسله جلسات جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

جلسه جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری باحضور اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این جلسه اله بداشتی، وظیفه ذاتی تک تک مردم شریف ایران در راستای جهاد تبیین را مشارکت در انتخابات جاری برشمرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص این انتخابات گفت: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است. این میدان مظاهر زیادی دارد که مهم‌ترین مظهرش همین انتخابات و تعیین مسئولین کشور است. «وارد میدان شدن مردم» معنایش این است که جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه جمهوری است، لذا زبان دشمنان کوتاه می‌شود. در هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده، زبان ملامت دشمنان جمهوری اسلامی و حسّاد جمهوری اسلامی دراز شده، وقتی مشارکت بالا است، زبان بدگویان کوتاه می‌شود؛ نمی‌توانند ملامت کنند، نمی‌توانند شادی کنند، دشمن‌شاد نمی‌شویم؛ علّت اینکه بنده اصرار بر مشارکت بالا دارم، این است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان برخی از شاخص‌ها و معیارهای رئیس جمهور اصلح، اعلام کرد: پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام، انقلاب و اهداف مردم از جمله شاخص‌های رئیس جمهور اصلح می‌باشد.

بداشتی در ادامه گفت: شهید آیت الله رئیسی در حالی که مدیری کارآمد و قوی بود، توانست خستگی ناپذیر بودن و جهادی بودن را نیز به منصه ظهور بگذارد؛ همه دیدند که رئیس جمهور این کشور، شب و روز خود را وقف به خدمت کرد و امروز ثمرات این تلاش مبارک در جامعه مشهود است، بنابراین انتظار جهادی بودن و خستگی ناپذیر بودن از رئیس جمهور آینده، انتظار خیلی زیادی نیست و قطعاً مردم با دقت در میان نامزدها می‌توانند به تشخیص درست با این ویژگی برسند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خاطرنشان ساخت: تکلیف کارگزاران دولت دوچندان شده‌است، زیرا در سطح ملی و استانی همه‌ی دنیا چشمشان به انتخابات ما است، هیچ انتخاباتی مانند انتخابات جمهوری اسلامی، مخاطب بین‌المللی و میلیاردی ندارد؛ چون جمهوری اسلامی تمدن ساز است و در همه جای دنیا حرف برای گفتن دارد.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال اینست که انقلاب ما و حکمرانی دینی را کمرنگ کند که در جنگ سرد و نیمه سرد، موفق نشده و اکنون در جنگ نرم از تمام نیروی خود استفاده می‌کند.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 114103
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

سایر پیوندها
تنظیمات قالب