شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/10 - 14:26
  • - تعداد بازدید: 161
  • - تعداد بازدیدکننده: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان از پروژه فنی و حرفه ای شهرک صنعتی اهواز

به منظور استفاده بهینه از ظرفیت و بهره برداری مشترک از مرکز آموزش فنی و حرفه ای واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، مهرداد نیکو (رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی) و رازی جلالی (رئیس پارک و علم و فن آوری) به همراه شهرام ملایی هزاروندی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان) از محل پروژه بازدید میدانی کردند.

بازدید میدانی رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان از پروژه فنی و حرفه ای شهرک صنعتی اهواز

به منظور استفاده بهینه از ظرفیت  و بهره برداری مشترک از مرکز آموزش فنی و حرفه ای  واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، مهرداد نیکو (رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی) و رازی جلالی (رئیس پارک و علم و فن آوری)  به همراه شهرام ملایی هزاروندی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای  استان خوزستان) از محل پروژه بازدید میدانی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان خوزستان؛ پس از بازدید میدانی از پروژه مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرک صنعتی شهرستان اهواز، مقرر شد؛ با هم افزایی و تعامل بین بخشی در قالب تفاهم ­نامه، زمینه برگزاری رویدادهای استارتاپی و شناسایی تیم های دانش بنیان و استقرار تیم ها از ایده تا محصول و برگزاری آموزش مهارتی محصول محور، برای توسعه منابع انسانی در این مرکز به صورت مشترک اجرا شود.
شهرام ملایی هزاروندی در این خصوص گفت: اهداف آموزش مهارتی، ایجاد زمینه اشتغال مولد، اشاعه فرهنک کار در جامعه، نوسازی فنون تولید ملی، افزایش بهره وری کار، ایجاد توانمندی های لازم برای استفاده از فناوری پیشرفته و کمک به اهداف اقتصادی کشور است.
ملایی هزاروندی، ابراز امیدواری کرد که برای توسعه مهارت‌آموزی منجر به اشتغال پایدار، بتوان با هم افزایی از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و صنایع کوچک و بزرگ خوزستان استفاده کرد.
گفتنی است، پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان اهواز حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته دارد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94586
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب