شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/02 - 12:32
  • - تعداد بازدید: 256
  • - تعداد بازدیدکننده: 254
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید اعضای کمیسیون آموزش از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز/ اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در حال نهایی شدن است

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز بازدید کردند.

بازدید اعضای کمیسیون آموزش از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز / اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در حال نهایی شدن است
اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در نخستین برنامه کاری امروز خود در سفر به استان آذربایجان شرقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز بازدید کردند.
در این بازدید که معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نمایندگان را همراهی می کرد، اعضای کمیسیون آموزش با ظرفیت های آموزش های مهارتی در استان آذربایجان شرقی آشنا شده و مشکلات و موانع آموزش فنی و حرفه ای را از زبان مربیان کادر فعال در مرکز آموزش و فنی و حرفه ای جویا شدند.

از جمله موانع مطرح شده در این نشست کمبود تجهیزات و همچنین میزان ساعات آموزشی مربیان سازمان فنی و حرفه ای بود که با حقوق آنان مطابقت نداشت.
حسین حق وردی رئیس کمیته آموزش فنی و حرفه ای کمیسیون آموزش در این بازدید با اشاره به نهایی شدن اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در کمیته مذکور عنوان کرد: با تصویب اساسنامه این سازمان منابع مالی جهت رفع نواقص و مطالبات مربیان پیش بینی شده که انتظار داریم در صورت تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای با همکاری دولت نسبت به تبدیل وضعیت مربیان سازمان از کارمندی به آموزشی و تجهیز کارگاه ها اقدامات لازم صورت گیرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100298
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب