شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/28 - 09:30
  • - تعداد بازدید: 317
  • - تعداد بازدیدکننده: 315
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و اداره کل‌تعاون کار و رفاه اجتماعی استان امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی
 
تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و اداره کل‌تعاون کار و رفاه اجتماعی استان  امضا شد. 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در آیینی با حضور "شهرام ملایی" مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و"اصغر رشنودی" مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان  تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو مجموعه امضا شد. 
 
شهرام ملایی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان به موضوع این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد هم افزایی بین دستگاهی و تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون,کار و رفاهاجتماعی و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت ارائه خدمت شایسته به ارباب رجوع منعقد شد. 
 
ملایی هزاروندی اظهارکرد: همکاری و مشارکت در استقرار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان کرخه و همچنین آموزش در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر الوان در شهرستان کرخه از اهداف این تفاهمنامه است.
ملایی هزاروندی با بیان اینکه مدت تفاهم نامه ۱۰ سال پیش بینی شده است که‌ در صورت توافق طرفین قابل تمدید است؛ به تعهدات طرفین در این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی آموزشی و نظارت بر حسن اجرای تفاهم نامه؛ برگزاری آزمون های پایان دوره مهارت آموختگان؛ برنامه ریزی در راستای بهره برداری از کارگاه های آموزشی تحت پوشش و همچنین برنامه ریزی در ارائه خدمات آموزشی و فناوری از قبیل برگزاری کلاس های آموزشی، همایش و کارگاه از جمله تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در این تفاهم نامه است. 
 
 وی گفت : بهسازی فضای مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کرخه برای برگزاری دوره های مهارتی و همچنین تعهد به اجرای دوره های مهارتی تحت نظر مرکز آموزش فنی و حرفه ای دو منظوره شوش به میزان ۵۰ هزار نفر ساعت در مرکز کرخه برای برادران و خواهران از تعهدات این اداره کل در اجرای این تفاهم نامه است.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102524
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب