شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/23 - 12:07
  • - تعداد بازدید: 252
  • - تعداد بازدیدکننده: 250
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سید نوراله هدایت در خصوص این خبر گفت: اجرای این تفاهم نامه با هدف اجرای طرح‌شمیم، خدمت در جوار بقاء متبرکه در جهت ایجاد اشتغال پایدار با مهارت آموزی اقشار آسیب پذیر انجام شد.

وی گفت: با اجرای این تفاهم نامه بهره گیره از ظرفیت های مشترک در ارتقاء سطح مهارت متقاضیان مهارت آموزی جامع، توانمندسازی و ارتقاء مهارت آموزی به جامعه هدف، کمک به ایجاد اشتغال پایدار و در راستای کمک به خانواده های کم بضاعت و زنان سرپرست خانوار و جهت ایجاد شغل و حرفه آموزی به افراد جویای کار و اجرای طرح شمیم در جوار امامزادگان امکان پذیر می باشد.

هدایت با بیان این که اجرای این طرح برای توانمندسازی افراد هر منطقه و محله در حوزه مهارت آموزی است ،اظهار داشت: در این طرح همه آحاد مردم می توانند با هر شرایط سنی در این دوره ها شرکت کنند و با حرفه آموزی در هر رشته ای که علاقمند هستند برای خود کسب و کار خانگی راه اندازی کنند.

مدیرکل آموزش فنی  حرفه ای استان در ادامه این خبر گفت: انجام نیازسنجی آموزشی و شناسایی شغل و شایستگی مورد نیاز با توجه به هرمنطقه ،فراهم کردن زمینه آموزش و مکان ،جذب کارآموز از اقشار مختلف مردمی در امامزادگان،مهارت افزائی و توانمندسازی جوانان و زنان سرپرست خانوار و افراد جویای کار،فعال سازی کارگاه های آموزی در امامزادها با توجه به تغییرات فصلی ، برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز و متناسب با ظرفیت موجود،در اختیار قراردادن فضاها و کارگاه ها جهت برگزاری دوره های آموزشی از مصوبه های جلسه انقعاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین دو دستگاه می باشد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99894
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب