شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1402/01/05 - 10:48
  • - تعداد بازدید: 376
  • - تعداد بازدیدکننده: 374
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در راستای توسعه مهارت آموزی صورت پذیرفت:

افتتاح مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی شرکت انرژی در استان تهران

در راستای توسعه مهارت آموزی در بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاری بخش غیر دولتی مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی شرکت انرژی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، جواد روان بخش در این رویداد، ضمن تشریح رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، اظهار داشت: در سالی که در روزهای پایانی آن هستیم و مزین به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تحت عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، در راستای تقویت و حمایت از تولید، ارتقای مهارت تکنسین ها و کارکنان صنایع و صنوف در حوزه آموزش با راه اندازی مراکز جوار اقدامات اثر بخشی در توسعه بهره وری انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود تلاش می کنیم که رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای را با مهارت آموزی به افراد جویای کار فاقد مهارت برای ایجاد شغل و ارتقای مهارت شاغلین در صنایع و کارخانجات دنبال کرده و با ایجاد مراکز جوار و بین کارگاهی با رویکرد ارتقاء کمی و کیفی در مسیر بهبود مستمر گام برداریم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران در ادامه، فراگیری آموزشهای مهارتی در سطوح مختلف را بسیار حائز اهمیت دانست، و بیان کرد: ارتقاء مهارت شاغلین در صنایع و صنوف مختلف موجب بهبود تولید و رونق اقتصادی می شود.

وی اذعان داشت: توجه به آموزش‌های مهارتی و توسعه بیش از پیش این آموزش‌ها در صنایع و صنوف زمینه ساز تربیت نیروی متخصص و کارآمد و در نتیجه موجب افزایش کیفیت تولید و بهر‌وری در بنگاه های اقتصادی می شود.

روان بخش با تاکید بر توسعه تعاملات با صنایع و صنوف در راستای تربیت نیروی متخصص و کارآمد ، خاطرنشان کرد: در راستای ارائه آموزش های مختلف مهارتی و تسهیل دسترسی به این آموزش ها برای کارکنان صنایع و اتحادیه ها و ارتقای سطح دانش فنی نیروهای کار، صنایع و صنوف درکنار محل اشتغال خود می توانند با دریافت مجوز رسمی و با همکاری این نهاد، اقدام به تاسیس و راه اندازی مراکز آموزشی جوار و بین کارگاهی کنند.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران یادآور شد: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی که علاقمند به ایجاد مراکز جوار و بین کارگاهی هستند، می‌توانند با مراجعه به مراکز و اداره کل، اطلاعات لازم را دریافت نمایند تا با همکاری آموزشی زمینه ارتقاء دانش و مهارت شاغلین فراهم شود.

بنابراین گزارش، حمید مهدیان، مدیرعامل شرکت انرژی، ضمن استقبال از این رویداد با اشاره به وجود منابع انسانی ماهر مطابق با تکنولوژی روز در صنایع، بر رشد و گسترش آموزش های مهارتی و توسعه تعاملات بیش از پیش با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تاکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 97371
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب