شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/16 - 12:07
  • - تعداد بازدید: 309
  • - تعداد بازدیدکننده: 297
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزش های فنی و حرفه ای راهگشای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به همراه رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار با امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه شهرستان بهار: آموزش های فنی و حرفه ای راهگشای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به همراه رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار با امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، وهب مختاران (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان) با اشاره به اینکه این دیدار در راستای تقویت آموزش های مهارتی در شهرستان مذکور انجام گرفت بیان کرد: امکان ورود و ماندگاری در مشاغل جدید بر اساس مزیتهای منطقه ای از اولویتهای انتخاب رشته های نوین است.
مختاران با بیان اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در کسب و افزایش مهارت های فردی و  اجتماعی، عنوان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای به صورت های مختلف و در بخش های خصوصی و دولتی انجام می شود.
وی افزود: با تزریق افراد دارای مهارت به بخش های خصوصی و چرخه تولید، سطح کیفی و کمی تولیدات بالاتر رفته و اشتغال بوجود آمده، اشتغالی مولد و پایدار است .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مصباح با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه راهگشای ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: جوانان و افراد جویای کار با فراگیری آموزش های مهارتی قطعا بیکار نخواهند ماند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99501
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب