شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/07 - 15:25
  • - تعداد بازدید: 216
  • - تعداد بازدیدکننده: 214
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آئین اختتامیه مسابقات آزاد مهارت کشوری نیکان کاپ 5 برگزار شد

اختتامیه مسابقات آزاد مهارت کشوری نیکان کاپ 5 در دو رشته برنامه نویسی و گردشگری با موضوع عکاسی با حضور مدیران استانی و شهرستانی ، جمع کثیری از علاقمندان حوزه های مرتبط با موضوع مسابقه در سالن اجتماعات شورای شهر بابل برگزار شد .

آئین اختتامیه مسابقات آزاد مهارت کشوری نیکان کاپ 5 برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات آزاد مهارت کشوری نیکان کاپ 5 در دو رشته برنامه نویسی و گردشگری با موضوع عکاسی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، اختتامیه مسابقات آزاد مهارت کشوری نیکان کاپ 5 در دو رشته برنامه نویسی و گردشگری با موضوع عکاسی با حضور مدیران استانی و شهرستانی ، جمع کثیری از علاقمندان حوزه های مرتبط با موضوع مسابقه در سالن اجتماعات شورای شهر بابل برگزار شد .
در ابتدای این مراسم سید فتح اله محمدی موسس آموزشگاه علم و صنعت نیکان و مسئول برگزاری این مسابقه به ارائه گزارشی از روند اجرایی این مسابقات پرداخت و بیان داشت : نظر به اهمیت شناسایی نخبگان مهارتی و پرورش استعداد های برتر برای پیشرفت جامعه دانش محور امروزی ، از مهرماه سالجاری اجرای مسابقات آزاد مهارت کشوری نیکان کاپ 5 دو رشته  برنامه نویسی ،گردشگری با موضوع عکاسی آغاز شد .
وی ادامه داد : در این دوره از مسابقات 408 نفر از 18 استان حضور داشتند که در پایان این ماراتن مهارتی ، علمی و فرهنگی 15 نفر توانستند مقام های اول تا سوم و دیپلم افتخار این مسابقات را کسب نمایند.
در ادامه این مراسم سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از برگزارکنندگان این مسابقه مهارتی اظهار داشت : لازم است تمامی دستگاههای اجرایی کشور در ایجاد شغل و افزایش تولید در جامعه تلاش نمایند .
ایشان به وضعیت اشتغال کشور اشاره ای کرد و افزود : در آینده با چالش مشاغل آینده و آینده فعلی مشاغل روبرو خواهیم شد در حالیکه  جامعه با فقر شدید فرهنگ کار روبرو بوده و عامل اصلی آن فارغ التحیلان بیکار دانشگاه می باشند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خاتمه سخنان خود گفت : آموزش های مهارتی عامل اساسی در ایجاد بسترهای شغلی در جامعه می باشد لذا ایجاد فرهنگ مهارت آموزی با برگزاری این مسابقات با کمک بخش خصوصی بسیار ارزشمند است زیرا اعتقاد داریم کار باید به دست مردم انجام شود تا اثرات آن مشهود گردد.
سخنران پایانی این مراسم حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان بابل بود که ضمن ابزار علاقمندی به برگزاری مسابقات مهارتی در جامعه  بیان داشت: موفق ترین و ارزشمندترین مراکز آموزشی کشور در بخش اشتغال مراکز آموزش فنی و حرفه ای هستند زیرا افرادی که در این مراکز آموزش می بینند به هیچ عنوان بیکار نمی مانند و راهگشای امروز جوانان تحصیل کرده ما قطعا آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای است . بنده به نوبه خود از مدیران فنی و حرفه ای استان و شهرستان تقدیر می کنم و امیدوارم در توسعه و فراگیر شدن آموزش های فنی و حرفه ای با ایجاد اینگونه از برنامه ها باعث شور و نشاط اجتماعی علی الخصوص در بین جوانان شوند.
در خاتمه ، با معرفی نفرات برتر رشته های برنامه نویسی و گردشگری با موضوع عکاسی این مراسم پایان یافت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 96645
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب