شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/05/09 - 08:08
  • - تعداد بازدید: 535
  • - تعداد بازدیدکننده: 521
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام جعفر کاشانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان استان سمنان به مناسبت هفته ملی مهارت

جعفر کاشانی، مدیرکل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان استان سمنان در پیامی هفته ملی مهارت را تبریک گفت.

جعفر کاشانی، مدیرکل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان استان سمنان در پیامی هفته ملی مهارت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

نقش و اهمیت آموزش‏های فنی و حرفه‏ای در توسعه اقتصادی کشورهای توسعه‏یافته و بسیاری از کشورهای در حال توسعه، شناخته شده است؛ بدین صورت که انبوهی از کشورها برای نخستین اقدام جهت تحول توسعه اقتصاد، نظام آموزش فنی و حرفه‌ای خود را اصلاح نموده و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

پرورش خلاقیت و دستیابی به آن به روشی مولد و رویکردی متناسب با علم روز و تکنولوژی نوین نیاز دارد، که کسب مهارت و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید با دانش جدید و به روز باشد تا بتواند قدرت ابتکار و توانایی‌های تازه را به کارآموزان ببخشد و موجب ارتقاء کارایی و اثربخشی بیش از پیش گردد.

رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان اصلی‌ترین دستگاه آموزش مهارتی کشور، تعلیم و آموزش نیروی انسانی ماهر با دانش روز دنیا است، که با برنامه‌ریزی‌های جامع و هدف‌گذاری شده برای جامعه هدف، بویژه کارجویان نقش مهمی داشته و در کاهش نرخ بیکاری سهم فراوانی ایفاء می‌کند.

توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی جهت توانمند ساختن نیروی کار آشنا با تکنولوژی‌های جدید راه را برای تحقق شعار سال "مهارتورم، رشد تولید"  تسطیح نموده و ترکیب دانش و مهارت توام با خلاقیت، اشتغال پایدار و مولد را به همراه خواهد داشت.

اینجانب هفته ملی مهارت را به همه فعالان این عرصه بویژه کارکنان و مربیان فعال و پرتلاش اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و کارآموزان و هنرجویان خوش‌فکر و مدبر این مراکز تبریک عرض نموده و امیدوارم در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و با مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های متولی و بخش خصوصی، با ارائه مطلوب خدمات آموزشی با تربیت منابع انسانی ماهر و توانمند، شاهد اقتصادی قوی و پویا باشیم.

جعفر کاشانی

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 103074
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب