شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/04/05 - 08:47
  • - تعداد بازدید: 224
  • - تعداد بازدیدکننده: 222
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در دیدار با مدیر عامل شرکت کشت و صنعت مغان: هم افزایی بین بخشی حوزه‌های مرتبط با اشتغال سبب ایجاد سند توسعه مهارت آموزی برای توسعه اشتغال خواهد شد

رحیم یونسی در نشست با قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره کشت‌وصنعت مغان افزود: هم افزایی بین بخشی حوزه‌های مرتبط با اشتغال سبب ایجاد سند توسعه مهارت آموزی برای توسعه اشتغال دراین شهرستان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، رحیم یونسی  در نشست با قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره کشت‌وصنعت مغان  افزود: هم افزایی بین بخشی حوزه‌های مرتبط با اشتغال سبب ایجاد سند توسعه مهارت آموزی برای توسعه اشتغال دراین شهرستان خواهد شد.

وی بیان کرد: رویکرد آموزش فنی وحرفه ای، مهارت آموزی در قالب بسته شغلی است که  نتایج بسیار خوبی داشته و منجر به تشکیل تعاونی و توسعه کارآفرینی شده است.

یونسی تاکیدکرد: آموزش درمحیط کار واقعی از راهکارهای توسعه مهارت ورونق اشتغال است که باید در شهرستان پارس آباد اجرایی شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل تصریح کرد: قانون الزام فراگیر آموزش فنی وحرفه ای  ومزایای قانونی برای توسعه مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال پایدار توسط صنایع وجود دارد ولی نیازمند پیگیری است.

وی افزود: رویکرد سازمان آموزش فنی وحرفه ای واگذاری آموزش مهارتی به بخش خصوصی و برون سپاری آموزش است تا با هم افزایی و تعامل بین بخشی دولتی و خصوصی سبب ارتقا و اثر بخشی آموزش های مهارتی شود.

یونسی تاکیدکرد:آموزش فنی وحرفه ای خدمتی به گروه‌های هدف است که باید با کیفیت، به روز و هدفمند وبراساس شیوه های نوین انتقال مهارت ارایه شود.

در پایان رحیم یونسی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های رئیس سابق هیئت مدیره و مدیرعامل فعلی شرکت مغان در خصوص دپارتمان های کشاورزی تصریح نمود: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان در بحث آموزش و توانمندسازی پرسنل نظر ویژه ای داشته و انتظار داریم علاوه بر دوره های مهارت افزایی برای شاغلین همکاری های آموزشی در حوزه های مختلف نیز توسعه بیابد.

در ادامه قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره کشت‌وصنعت مغان ضمن بیان اینکه نظام جامع آموزشی تهیه و تفاهمنامه فیمابین شرکت کشت و صنعت مغان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای احیا گردد، اظهار داشت: آموزش حلقه مفقوده مهارت افزایی در شرکت مغان بوده و ما اهتمام ویژه ای جهت آموزش و ارتقای مهارت داریم و با توجه به تفاهمنامه منعقده مابین شرکت کشت و صنعت مغان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به جد پیگیر برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل هستیم. این دوره ها هم در زمینه تربیت مربی و هم در خصوص آموزش کارکنان انجام خواهد گرفت و برای جامه عمل پوشیدن این برنامه در نظر داریم، نهایت تعامل و همکاری را با سازمان فنی و حرفه ای کشور بعمل آوریم.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 101586
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب