شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/07 - 17:25
  • - تعداد بازدید: 154
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان طی 9 ماهه نخست سال جاری انجام گرفت:

قریب به 34 هزار نفر مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به سی و سه هزار و 274 نفر در بخش خصوصی و دولتی طی 9 ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان طی 9 ماهه نخست سال جاری انجام گرفت:
قریب به 34 هزار نفر مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند .
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای  به سی و سه هزار و 274 نفر در  بخش خصوصی و دولتی طی 9 ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان همدان، وهب  مختاران(مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان)  با اشاره به اینکه نوزده هزار و 971 نفر در بخش دولتی آموزش دیدند، بیان کرد: سیزده هزار و 303 نفر نیز در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.
وی تعداد دوره های برگزار شده در این استان را یک هزار و 426 دوره برشمرد و اظهار کرد: کارورAdobe Animate، حجم ساز و نقشه برجسته کار با گچ، دوزنده لباس کشی و پرورش گوسفند از دوره های جدید آموزشی است.
مختاران با بیان اینکه هشت هزار و 421 نفر زن در بخش خصوصی آموزش های فنی و حرفه ای را فراگرفتند، تصریح کرد: چهار هزار 88 نفر مرد نیز در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای از مهارت آموزی برخوردار شدند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار کرد: دوازده هزار و 316 نفر مرد و هفت هزار و 755 نفر زن در بخش دولتی آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، در راستای مهارت افزایی در جامعه تلاش های گسترده ای را انجام می دهد، افزود: فقر مهارتی، یکی از مشکلات عمده جامعه و جوانان است که این مهم با تلاش ها و فعالیت های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف مرتفع خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94509
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب