شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/28 - 08:57
  • - تعداد بازدید: 218
  • - تعداد بازدیدکننده: 216
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین جلسه شورای مهارت استان

درراستای اجرای طرح تابستانه مهارت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان برگزار شد: دومین جلسه شورای مهارت استان 
 
 
دومین جلسه شورای مهارت استان همدان در سال 1402 با محوریت اجرایی سازی طرح تابستانه مهارت  به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان؛  این جلسه با حضور سید مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان و نمایندگان دستگاه های اجرایی در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان لازمه رشد و پیشرفت هر جامعه ای را آگاهی سازی عنوان کرد و افزود:بکارگیری و اجرایی سازی این طرح مشارکت و تعامل تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط را نیاز دارد.
حسینی از مدیران حاضر در جلسه درخواست کرد ضمن برقراری تعامل  مطلوب با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از امکانات و تجهیزات موجود این دستگاه  در راستای ایجاد اشتغال پایدار و مولد استفاده نمایند.
 
در ادامه وهب مختاران ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه طرح تابستانه مهارت، با هدف توسعه فعالیت‌های معطوف به مهارت افزایی، همزمان با سراسر کشور، از ۱۵ تیرماه در استان همدان  آغاز و تا نیمه شهریور ادامه خواهد داشت ،افزود: این طرح در قالب یک تفاهمنامه چندجانبه ملی، در دستور کار قرار گرفته و اجرایی  می شود.
 
وی اظهار داشت: دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال، که سنین ۱۲ تا ۱۵ ساله‌ها با عنوان مهارت‌آموز و ۱۵ تا ۱۸ ساله‌ها با عنوان کارآموز، جذب و از آموزش های مهارتی  بهره مند خواهند شد .
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102513
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب