شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/04/05 - 07:58
  • - تعداد بازدید: 251
  • - تعداد بازدیدکننده: 249
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر رئیس دادگستری استان از مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

در نشست مشترک دادگستری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

از محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در نشست مشترک دادگستری و شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان : در نشست مشترک دادگستری و شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر  به منظور گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضائیه، با محوریت تکریم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و فعالان عرصه مبارزه با موادمخدر و اعتیاد، با حضور عباسی دادستان عمومی و انقلاب، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان،فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی از مدیران و مسؤولین استانی و شهرستانی متولی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی برگزار شد. در این جلسه از محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان توسط اسماعیل صادقی نیارکی رئیس دادگستری استان زنجان به جهت تلاش، اقدامات و فعالیت‌ها در امر پیشگیری از اعتیاد و مبارزه همه جانبه با بلیه شوم و خانمانسوز مواد مخدر با اجرای آموزش‌های مهارتی در زندان‌های استان، تشکر و قدردانی به عمل آورد.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 101576
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب