نسخه چاپي ارسال به دوست


ارائه خدمت به 44 هزار نفر در میز خدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

در اولین جلسه میزخدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سال جاری، داود ناصری امید مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی  از ارائه خدمات کارشناسان میز خدمت در سال های 97 و 98 به بیش از 19 هزار نفر به صورت حضوری و بیش از 25 هزار نفر به صورت تلفنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در اولین جلسه کارگروه میز خدمت سازمان در سال جاری داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی با اشاره به اهداف برپایی میز خدمت از جمله ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع با هدف ارتقای رضایت مندی آنان، گفت: بر همین اساس میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور راه اندازی شد و به ارائه خدمات به مراجعین پرداخت.

وی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم در شرایط بحران کرونا باید فعالیت میز خدمت الکترونیکی بیشتر از قبل شود و بخش اعظم خدماتی که ارباب رجوع قادر به بهره مندی از آن است به صورت الکترونیکی ارائه شود.

 مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیان داشت: از این پس در بخش حضوری نیز به منظور تسهیل و تسریع در مسیر خدمت رسانی به ارباب رجوع، از واحدهای مختلف سازمان از هر معاونت و مدیریت کارشناسانِ آگاه به قوانین و دستورالعمل ها برای ارائه خدمت به مراجعه کنندگان در میز خدمت مشغول به خدمت رسانی هستند.










تاریخ درج خبر : شنبه ٧ تير ١٣٩٩ | ساعت درج خبر : ١٦:١٩ | تعداد نمایش خبر : 1761
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: