" سال 1398 ؛ رونق تولید "                                      

صفحه اصلي|منشور کاری|پست الكترونيكي|English|حفظ حریم شخصی|توافق سطح خدمات
جستجوي پيشرفته جستجو در وب
? اخبار > مهارت از طریق برندسازی، جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست می آورد


نسخه چاپي  ارسال به دوست

علی اوسط هاشمی:
مهارت از طریق برندسازی، جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست می آورد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشست با مدیران اتحادیه ها و اصناف، مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استاندار، کارآفرینان زاهدان گفت: مهارت از طریق «برند سازی» جایگاه خود را در جامعه به دست می آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان؛ علی اوسط هاشمی،  رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این نشست «برندسازی مهارت» را به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای ارتقای ارزش و فضیلت مهارت آموزی در جامعه عنوان کرد.

هاشمی اظهار داشت: اتاق بازرگانی می تواند در ایجاد بانک مهارت به ما کمک کند و از طریق هم اندیشی با اتحادیه ها و اصناف می توانیم به روزترین الگوها را استانداردسازی کنیم.

وی در ادامه از آمادگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای در جوار شهرک های صنعتی استان با هدف ارتقای مهارت شاغلان در حین کار خبر داد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خواستار راه اندازی «باشگاه ملی مربیان» توسط اتاق بازرگانی شد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای می تواند در زمینه برگزاری آزمون و اعطای گواهینامه مهارتی با اتاق بازرگانی همکاری کند .

هاشمی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان اولین استانی است که سند جامع مهارت آموزی را تدوین کرده است، خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم این استان، میزبان المپیاد های ملی و جهانی مهارت باشد 










تاریخ درج خبر : سه شنبه ٢٤ دی ١٣٩٨ | ساعت درج خبر : ١٢:٠٦ | تعداد نمایش خبر : 239
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





صفحه اصلي|معرفی سازمان|منشور کاری|پست الكترونيكي|English
بازديدکنندگان اين صفحه: 25361726 | بازديدکنندگان امروز: 3431 | کل بازديدکنندگان: 114111057 | بازديدکنندگان آنلاين: 13 | زمان بارگزاري صفحه: 15.4439 ثانيه